Donderdag 4 augustus

4 augustus 2011

Vanmorgen opgestaan, gedoucht en heftig geschrokken van het aftakelingsproces van het bruin van mijn schouders!!!! Ik ben al aan het vervellen!!!!!!!!!! Boehoe! Ik was net zo blij met mijn zorgvuldig opgebouwde, gezonde kleurtje. Ik dacht dat is weer eens iets anders dan dat eeuwige, lichtgevende wit. Tranen dapper weggeslikt en mijn schouders maar ingesmeerd met factor 30!! De rest met factor 20.

Tas ingepakt, kattenbrokjes meegenomen en nog even zitten knuffelen met het poesje om de hoek. Toen naar het strand gegaan om jawel lekker mijn boek uit te lezen. Dit boek is trouwens een echt boek, dat stond hier bij de receptie te wachten op een volgende lezer en gaat dus nu ook weer terug naar die plek. Het waaide enorm aan het strand. Goed vol te houden daar op een ligbedje onder een parasol ( ik dacht laat ik mezelf eens verwennen). Erg gaaf is het om dan die golven te zien dansen, zeg maar. Heerlijk zo’n golvende zee niet alleen om te zien maar ook om te horen…… Vakantiegevoel op zijn best.

Ik ga zo rond 19.00 lokale tijd nog even door het stadje wandelen om dan via het strand terug te lopen naar het eettentje waar ik de tweede dag op Naxos met Rian heb gegeten te eten. Daar ga ik me weer te goed doen aan een pizza op alweer mijn laatste avond hier in Naxos!

Morgen om 12 uur wordt ik bij het hotel opgehaald en naar de boot gebracht die me in ongeveer 2 ½ uur naar Santorini gaat brengen.

Daar moet ik gaan betalen om op internet te kunnen dus het kan zijn dat ik of niet op internet verschijn of wat meer dagen in één keer plaats, we zien het wel!!! Ik ga in ieder geval geen 5 euro betalen om een kwartier te internetten………