Zondag 7 augustus

7 augustus 2011 - Kamari, Griekenland

Ik heb het toch druk gehad vandaag.... niet te geloven!

Ik wilde de perfecte golf te pakken krijgen met mijn fototoestel!!! Daar heb ik dus de hele dag voor aan het strand moeten liggen om die te pakken te krijgen.... Dat was echt hard werken.....

Ook wilde ik vandaag een foto van een ( erg laag) overvliegend vliegtuig maken maar dat is me niet gelukt. Een mooie dan he! Dus helaas morgen moet ik weer terug. Ook om de laatste souveniertjes te kopen.... Ik heb een mooie ring gezien maar ik heb geleerd dat ik die niet moet kopen als ik op vakantie ben omdat ik dan dikke vingers heb. Ze vallen er anders thuis toch weer af. Misschien een armbandje of iets compleet anders, we zien het wel wat het gaat worden. Misschien toch maar nieuwe schoenen hahahaha

Ik heb besloten verder niets meer te ondernemen! Ik ben moe ( sorrie Susan;)).

Voor vanavond heb ik lekker een broodje gekocht waar ik dalijk kaas op ga doen met een tomaatje erbij en dat wordt mijn avond eten.

Morgen ga ik weer uit eten denk ik......

Yassou en kalispera ( fonetisch geschreven)